joi, 2 mai 2013

Despre mine...


Istoria primilor mei pasi pe drumul vietii
Pe hirtie am hotarit sa le astern.
Chiar daca ma aflu inca in perioada tineretii
S-au petrecut multe momente ce vreau sa le insemn...
Cind lumina zilei pentru prima oara am vazut,
Nu tin minte ce emotii am avut
De plingeam,sau admiram tot ce era in jurul meu,nu stiu,
Si nimeni nu prevedea cine o sa fiu...
Cind pentru prima oara am zimbit
Le-am creat parintilor momentul cel mai fericit
Au urmat primul cuvint,primul pas
Si nici cu intrebarile in urma nu am ramas.
Am aflat ce e iubirea,
Deja simteam si ce e fericirea...
Mai tirziu am pasit pe pragul scolii,
Unde cu multe informatii,asteptau profesorii
M-au invatat cum sa lupt
Ca cineva in aceasta lume sa ajung.
Pina ce am crescut
Prin diverse momente ale vieti am trecut:
Prin primul inceput si primul sfirsit,
Dar,niciodata nu m-am oprit
Nu am suferit,am mers mai departe
Chiar si atunci cind cunosteam tradare
Fiindca pentru mine fiece zi e un nou inceput,
Si ceea ce e rau,ramine in trecut.
Sa fiu mai puternica m-au ajutat
Acei ce au aparut in viata mea,si apoi au plecat
Iar pentru plecarea lor rau nu-mi pare,
Fiindca a lor prezenta mi-a fost ca o incercare.
De viata mea, sunt multumita!
Chiar daca am avut momente grele,sunt fericita!
Iar biografia mea aici nu s-a sfirsit,
Caci m-ai an nulte vise de implinit.
In fiecare zi ma va astepta o noua incercare,
Peste care o sa trec usor, caci am crescut mai mare!

P.S. aceasta poezie am scris-o fiind in clasa a XI-a, sper sa va placa :) pupici :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu